آخرین مطالب
تاریخ : ۲۹ آذر ۱۳۹۴
نویسنده : ويكي
نظرات (0)

الگوريتم هاي گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمركز خود را بر روي روش هاي شناسايي اسپم گذاشته بودند، گوگل پاندا وظيفه شناسايي محتواي نامناسب و كپي شده از سايت هاي ديگر، روش هاي متقلبانه در داخل سايت مانند كلوكينگ و... را به عهده دارد و گوگل پنگوئن وظيفه شناسايي لينكهاي اسپم و سايت هاي اقدام به خريداري لينك براي بهبود رنكينگ خود مي كنند را عهده دار است. هر دو الگوريتم فوق در حال مبارزه با سئوي سياه هستند و پاندا و پنگوئن نيز حيواناتي سياه و سفيد مي باشند.

الگوريتم جديد گوگل - مرغ مگس خوار بر خلاف اين دو الگوريتم يك افزونه ضد اسپم نيست بلكه افزونه اي براي تجزيه و تحليل عباراتي است كه كاربر براي جستجو وارد كرده. گوگل با اين كار مي تواند نتايج بهتري را به كاربران نمايش دهد و با استفاده از الگوريتم مرغ مگس خوار مي تواند نتايج خود را بهبود بخشد. در واقع الگوريتم جديد گوگل تاثيري در نتايج رتبه بندي به طور مستقيم ندارد و صرفا عباراتي را كه كاربر جستجو كرده بررسي مي كند و بر اساس خواسته هاي كاربر سعي ميكند بهترين نتيجه را نمايش دهد.


موضوعات مرتبط: الگوريتم پنگوئن
برچسب‌ها: تفاوت الگوريتم هاي گوگل پاندا و گوگل پنگوئن،
تاریخ : ۲۹ آذر ۱۳۹۴
نویسنده : ويكي
نظرات (0)

گوگل پس از پاندا، پنگوئن را وارد ميدان مبارزه با سايت‌هاي موسوم به وب‌اسپم كرده است. گوگل با استفاده از الگوريتم جديد خود قصد دارد مقابله با سايت‌هاي بي‌محتوا و تبليغاتي را شدت بخشد. به نقل از سايت Search Engine Land، نام اين الگوريتم جديد به‌روزرساني پنگوئن يا Penguin Update است. گوگل با استفاده از اين الگوريتم، در حال به زير كشيدن سايت‌هاي موسوم به وب‌اسپم (Webspam) است. اين دسته از سايت‌ها با نفوذ در موتورهاي جست‌وجو و با زير پا گذاشتن قوانين و بي‌اعتنايي به اخلاقيات كاري، مي‌كوشند به بالاترين رتبه‌ها رسيده و كسب درآمد كنند.

در سايت‌هاي وب‌اسپم از روش‌هايي همچون استفاده بيش از حد از كلمات كليدي و دستكاري لينك‌هاي ابرمتن، براي فريفتن موتورهاي جست‌وجوگر استفاده مي‌شود. اين در حالي است كه وب‌اسپم‌ها معمولاً از نظر محتوايي، سايت‌هايي ضعيف و بي‌كيفيت هستند.
بر پايه اين گزارش، الگوريتم جديد گوگل بر ۳ درصد يافته‌هاي موتور جست‌وجو تاثير مي‌گذارد. مديران برخي سايت‌ها ممكن است پس از شروع فعاليت اين به‌روزرساني، شاهد تغييراتي در رتبه سايت خود در گوگل باشند. گوگل چند ماه پيش، الگوريتم پاندا را براي تشويق صاحبان وب‌سايت‌ها به توليد محتواي باكيفيت رونمايي كرد. برخي كارشناسان، پنگوئن را پانداي دوم گوگل نام نهاده‌اند


موضوعات مرتبط: الگوريتم پنگوئن
برچسب‌ها: الگوريتم پنگوئن گوگل،
[ ۱ ]


آخرین مطالب