Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/bigsite/public_html/blog/post.php:40) in /home2/bigsite/public_html/function.php on line 173

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/bigsite/public_html/blog/post.php:40) in /home2/bigsite/public_html/function.php on line 173
وبلاگ بيگ سايتآخرین مطالب
تاریخ : ۲۹ آذر ۱۳۹۴
نویسنده : ويكي
نظرات (0)

اگر تا به حال در مورد بازاريابي ويدئويي شنيده ايد ولي نمي دونيد كه چطوري اين كار را شروع كنيد،اين مقاله براي شماست.

 

بازاريابي ويدئويي

يكي از راه ها ايجاد ويدئو مصاحبه است.شخصي مي تواند با شما مصاحبه كند و از جايگاه مشتري سوالاتي را كه در ذهن مشتريان وجود دارد از شما بپرسد.اگر مصاحبه طبيعي باشد بسيار بهتر است٬اما اگر تهيه شده توسط خود شما هم باشد موردي ندارد چرا كه هدف اين ويدئو پاسخ گويي به سوالات احتمالي مشتري است.اما از فريب كاري و اغراق دوري كنيد.

اين مصاحبه مي تواند به صورت مجزا هم باشد،به اين صورت كه به هركدام از سوالات مشتريان در قالب يك ويدئوي آموزشي پاسخ دهيد.در حال حاضر سايت هاي كمي هستند كه از ويدئو به اين صورت استفاده مي كنند. اگر به ويدئو هاي مت كاتز مدير ارشد تيم مقابله با اسپم گوگل نگاه كرده باشيد به اين صورت تهيه شده است.در اين مدل ويدئو ها شما شخصا جلوي دوربين قرار داريد و به سوالات پاسخ كوتاه ميدهيد.
اما مواردي وجود دارد كه كسب و كار شما حول و حوش يك سرويس است،در واقع شما ارائه دهنده ي يك سرويس خاص هستيد،بنابراين همه چيز حول اين محصول مي چرخد در اين نوع كسب و كار شايد بهتر باشد كه در ويدئو محصول شما تبليغ شود و نشان داده شود كه چگونه نياز مشتريان را برطرف مي كند.لذا كمي با ويديوهاي قبلي تفاوت دارد و شما ديگر مستقيما جلوي دوربين به پاسخ گويي سوالات نمي پردازيد.
در توليد ويديو خيلي لزومي ندارد با عجله رفتار كنيد اما به ياد داشته باشيد كه حركت كند موجب از بين رفتن صبر و حوصله شما خواهد شد.بهتر است از يك سرعت مناسب در توليد ويدئو برخوردار باشيد و به طور منظم به حركت بپردازيد.
در توليد ويدئو به چند نكته زير دقت كنيد:

  1. ويديوي شما كوتاه باشد و بر اين اساس طراحي شده باشد كه افراد را ترغيب به انجام كاري كند.و اين كار مي تواند توسط دادن آدرس ايميل و يا ثبت نام در سايت شما باشد باز اين طريق افراد وارد برنامه بازاريابي ايميلي شما نيز ميشوند.
  2. بهتر است در ابتداي ويدئو هاي خود يك مقدمه داشته باشيد كه در حد ۲ تا ۳ دقيقه به معرفي خود بپردازيد و توضيح دهيد كه چه محصول يا چه خدماتي را ارائه ميكنيد.در اين ويدئو از توضيح بيش از حد و يا فريب كاري و اغراق خودداري كنيد.
  3. اگر شما يك محصولو يا سرويسي داريد كه اين سرويس قابل نمايش در ويدئو است٬مي توانيد ويدئو در مورد محصول و يا سرويس خود تهيه كنيد و به طور مفصل در مورد ويژگي اين محصول و يا سرويس توضيح دهيد و آن را در ويدئو به نمايش بگذاريد.اين ويدئو مي تواند طولاني تر در حد ۱۰ دقيقه باشد.
  4. اگر شركت شما تا به حال جايزه اي از مركزي معتبر دريافت كرده و يا مركزي معتبر شما را معرفي و بررسي كرده.مي توانيد ويدئوي آن را قرار دهيد و يا از افتخارات خود يك ويدئو تهيه كنيد.دقت كنيد در اين كار زياده روي نكنيد چرا كه افراد قصد ندارند به تنهايي از افتخارات شما با خبر شوند اما وقتي از خدمات شما با خبر شدند بد نيست در مورد سابقه شما هم كمي اطلاعات داشته باشند.
  5. مي توانيد برخي از مقالات ارزشمند خود را به ويدئو تبديل كنيد.خصوصا مقالاتي را كه در قالب ويدئو و به صورت عملي مي توانند موثر باشند.دقت كنيد هر مقاله اي را نمي توان به ويدئو تبديل كرد.مقالاتي را تبديل كنيد كه در قالب ويدئو جذاب تر و موثرتر واقع مي شوند.
  6. يكي از روش هاي ديگر اين است كه از رضايت صددرصد برخي مشتريان ويدئو هايي جذاب تهيه كنيد.اين ويدئو تنها به اين دليل نيست كه به مشتريان نشان دهيد كه ديگران راضي هستند بلكه نشان دهيد كه اين مشتريان چگونه با شما آشنا شدند؟در ابتدا چه ترس هايي داشتند؟اين ترس ها چگونه برطرف شد؟پروسه انجام كار به چه صورت بود؟ و در كل اطلاعاتي كه مي تواند براي مشتريان احتمالي مفيد واقع شود.ويدئو اگر به شكل صحيح تهيه شود به شدت موثر خواهد بود.دقت كنيد اين نوع ويدئوها در مكان هايي كه احتمال وجود مشتري هاي شركت شما وجود دارد موثرتر خواهد بود.

موضوعات مرتبط: بازاريابي ويدئويي
برچسب‌ها: بازاريابي ويدئويي،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]


آخرین مطالب