آخرین مطالب
تاریخ : 1394/9/28 
نویسنده : blog

معرفي ابزارهاي سئو و نحوه استفاده از هركدام ميتواند راه گشاي وبمستران جهت بهبود جايگاه سايت خود در نتايج گوگل و ساير موتورهاي جستجو گردد. ابزارهاي معرفي شده در اين بخش عموما رايگان هستند و با ارائه گزارشاتي از عملكرد سايت شما مانند سرعت سايت، استفاده صحيح از عنوان ها و متا ها و رفتار كاربران در سايت شما، ديدي مناسب از ميزان پيشرفت يا كارايي را در اختيار شما ميگذارند.

در فضاي اينترنت ابزارهاي گوناگوني براي سنجش سئوي سايت شما وجود دارد ولي همه آنها ارزش و اعتبار كافي جهت اعتماد را ندارند. پيشنهاد ما اين است كه با شناخت ابزارهاي مفيد سئو و بهينه سازي عملكرد سايت خود را بهبود بخشيده و نقاط قوت و ضعف خود را بدرستي بشناسيد.

 

بررسي Mobile Friendly بودن سايت

بررسي اهميت طراحي رسپانسيو جهت نمايش مناسب در موبايل، معرفي ابزار آنلاين گوگل براي تست نسخه موبايل.

 

افزودن كاربر به وبمستر گوگل

مديريت وبمستر گوگل در مقالات گذشته نحوه معرفي و ثبت سايت در وبمستر گوگل و ...

 

 ثبت رايگان سايت در الكسا

ثبت رايگان سايت در الكسا سايت الكسا كه بعنوان قديمي ترين و معروف ترين سايت ...

 

معرفي Dublin Core و كاربرد آن

Dublin Core چيست؟ Dublin Core Metadata Initiative يا DCMI يك حركت جهاني متن باز است كه ...

 

معرفي سايت هاي دزد محتوا به گوگل

سايت مرجع يا دزد محتوا؟ يكي از مشكلات اصلي وبمستران و افرادي كه در زمينه ...

 

بررسي اعتبار سايت chkme

گزارش سئو سايت توسط chkme.com سايتchkme.com   در سال 2006 و بعنوان يك وبلاگ ارائه ...

 

تعيين جايگاه كلمات كليدي

جايگاه كلمات كليدي سايت در وبمستر گوگل هدف از توليد محتوا در كنار جلب رضايت ...

 

نمايش نويسنده در جستجوي تصاوير

نمايش نويسنده در نتايج جستجوي تصاوير گوگل در اكتبر گذشته گوگل امكان نمايش نويسنده در ...

 

image mismatch در وبمستر گوگل

بخش Image Mismatch در وبسمتر گوگل تابستان 92 بخش جديدي به ابزار وبمستر گوگل با ...

 

Robots.txt و نحوه استفاده از آن

فايل Robots.txt چيست؟ وظيفه فايل robots.txt محدود كردن دسترسي روبات هاي گوگل و ساير موتورهاي ...

 

آمار بازديد و ارزش كلمات كليدي

تحليل آمار بازديد سايت فعاليت هاي شما در زمينه سئو و جذب بازديدكننده از موتورهاي ...

 

معرفي سايت به وبمستر بينگ

آموزش وبمستر بينگ اگر شما هنوز با وبمستر بينگ آشنا نشده ايد مطالعه اين مقاله ...

 

Manual Actions در وبمستر گوگل

جريمه دستي يا Manual Actions چيست؟ اگر شما نيز در وبمستر گوگل اكانت ساخته باشيد ...

 

آموزش كار با ابزار Keyword Planner

ابزار Keyword Planner گوگل به تازگي سرويس جديدي به نام Keyword Planner را معرفي كرده ...

 

خداحافظي با ابزار Keyword Tool

جايگزيني براي Keyword Tool گوگل در ابزار جديد گوگل به نام Keyword Planner كه در ...

 

آموزش ثبت سايت در گوگل وبمستر

ثبت سايت درگوگل يكي از مهمترين اقدامات پس از طراحي و راه اندازي، معرفي و ...

 

آموزش كار با Crawl Errors در وبمستر

Crawl Errors چيست؟ بخش Crawl Errors در اكانت وبمستر گوگل آدرس صفحاتي از سايت شما ...

 

Bounce Rate چيست؟

ضريب بازگشت يا Bounce Rate چيست؟ ضريب يا درصد خروج به معني تعداد افرادي است ...

 

آمار سايت و تاثير آن بر سئو

آمار سايت با افزايش توجه كاربران و وبمستران به رتبه الكسا، نصب آمارگير مناسب و ...


ات مرتبط:
برچسب‌ها:
[ ]


آخرین مطالب